سانتوس: رونالدو می تواند 10 سال دیگر هم بازی کند؛ فکر می کنم پرتغال قهرمان می شود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سانتوس: رونالدو می تواند 10 سال دیگر هم بازی کند؛ فکر می کنم پرتغال قهرمان می شود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سانتوس: رونالدو می تواند 10 سال دیگر هم بازی کند؛ فکر می کنم پرتغال قهرمان می شود

فرناندو سانتوس معتقد است که کریستیانو رونالدو می تواند یک دهه دیگر به تیم ملی پرتغال خدمت رسانی کند.

طـرفداری- رونالدو در فینال روز یکشنبه یورو 2016 مقابل فرانسه، کاپیتان تیم سانتوس خواهد بود تا پرتغال را به سمت اولین عنوان قهرمانی بزرگ خود هدایت کند. این ستاره 31 ساله که بیشترین بازی ملی در تاریخ پرتغال را دارد و بهترین گلزن تاریخ این کشور هم محسوب می شود، می تواند در صورت بالا بردن جام قهرمانی در پارک دو پرنس، خداحافظی باشکوهی از تیم ملی داشته باشد.

اما بنا به گزارش Fourfourtwo، سانتوس تأکید می کند که سال های زیادی برای این بازیکن در پیش است:

فردا یک فینال خواهیم داشت، بنابراین از این جهت، بله، این یک پایان برای او خواهد بود. اما کریستیانو 6،7 یا 10 سال دیگر هم بازی خواهد کرد. مطمئنم که فردا آخرین بازی او نخواهد بود.

با روی کار آمدن فرناندو سانتوس در تیم ملی پرتغال، شاهد همکاری مجدد او با کریستیانو رونالدو بودیم، کسی که در اسپورتینگ لیسبون و قبل از انتقال به منچستر یونایتد، مدتی کوتاه زیر نظر این مربی کار کرده بود:

من قبلاً مربی او بوده ام، نه برای مدتی طولانی، چون کمی بعد تر راهی منچستر یونایتد شد و هیچوقت برنگشت. او شگفت انگیز بود، با استعداد بود و می خواست پیروز شود. از لحاظ ذهنی قوی بود و همواره در تلاش است تا به تکامل برسد. او یک برنده متولد شده است. همیشه می خواهد بهترین باشد و بی نقص تر و بی نقص تر شود. در طول دو سال گذشته، وقتی که با هم کار می کردیم، او خودش بوده است. او می خواسته بهتر و بهتر شود، وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود او از دست خودش عصبانی می شود.

توانایی کاپیتانی تیم ما در حال حاضر برجسته و مشهود است. فکر می کنم در حال حاضر همه به این موضوع اذعان می کنند - نتیجه نهایی اراده او، بهبود همه چیز است.

تیم ملی پرتغال به عنوان بهترین تیم سوم از گروه F رقابت ها صعود کرد و تا قبل از دیدار نیمه نهایی، در طول '90  دقیقه پیروز نشده بود. سانتوس در مورد منتقدان تیم گفت:

می خواهم آنها همچنان به گفتن این چیز ها ادامه دهند. اینکه ما این هستیم و آن هستیم، و پیروزی ما ناشایست بوده است. این چیزی است که دوست دارم آنها بگویند - اینکه ما پیروز شدیم و شایستگی اش را نداشتیم. چنین چیزی شگفت انگیز است. اگر آنها چنین چیزی بگویند با خوشحالی به خانه خواهم رفت. و بسیار خوشحال خواهم بود.

من در زمان انجام قرعه کشی گفتم که پرتغال احتمالاً به فینال خواهد رسید و در آن برنده خواهد شد، ما یکی از نامزد ها بودیم. همیشه گفته ام که سه مدعی وجود دارد - مدافع عنوان قهرمانی (اسپانیا)، قهرمان جهان (آلمان) و فرانسه چون آنها در خانه بازی می کنند. فرانسه میزبان است، به فینال رسیده اند و پتانسیل زیادی دارند. بنابراین مدعی هستند. به نظر من در کل اینطور فکر کردن عجیب و غریب نیست. اینکه آنها پیروز شوند یا نه، دو مسئله کاملاً متفاوت است. فکر می کنم پرتغال پیروز خواهد شد.

سانتوس در نهایت به تمجید از بازیکنان جوان تیمش مثل ژوائو ماریو و رناتو سانچز پرداخت و گفت:

آنها دارای شور جوانی هستند و گاهی اوقات کمی خیال پردازی می کنند، چون از آنچه که اتفاق می افتد آگاه نیستند. گاهی اوقات چنین چیزی بسیار مثبت است. فکر می کنم گاهی اوقات به چیز های جدید نیاز دارید. به بازیکنان تازه و سرحال نیاز دارید و بازیکنان جوان کیفیت زیادی دارند. این چیزی است که آنها برای تیم به ارمغان می آورند. وقتی که شما نیروی جوانی را با تجربه تلفیق می کنید... داشتن بازیکنانی برنده نیز مهم است. برخی از این بازیکن ها دارم، می دانم که آنها برنده هستند و می خواهند پیروز شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 20 تير 1395 | 9:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.